hej

Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Tips på ”köp webshop till fast pris” för opencart?

Etiketter: 

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100029
    Effell
    Deltagare

    Hej!

    EDIT: Se min andra post längre ner!

    Håller på att försöka bygga upp vår (1a) e-butik. Har valt Opencart (version 1.5.4.1) och har börjat pilla lite med utseendet, samt försökt installera Payson och språk mm. Dock rinner tiden iväg, och då jag inte är någon kodguru utan håller på att lära mig PHP, CSS mm så har vi haft funderingar på att ev leja bort själva igångfixandet av butiken, och har tittat på Shopson’s ”köp webshop till fast pris”. Dock hade de fullbokat för tillfället, så då är frågan:

    Vilka ”köpa färdig webshop till fast pris” erbjudanden känner ni till, samt vad har ni erfarenhet av den/de leverantörer ni tipsar om? OBS! hyrlösningar inte är av intresse, utan endast hjälp mot en engångskostnad.

    Om någon av er har erfarenhet av Shopson’s erbjudande så är jag även intresserad av att höra från er – det kanske är värt att vänta till det finns lucka i deras kalender?

    (Någon som inte varit erfaren/kunnig kodare men lyckats få till det själv ändå med mer basal förståelse för kodningen får också gärna delge sina erfarenheter.)

    Tack på förhand!

    /Frans

    #163437
    Stefan9
    Deltagare

    Jag har inga kunskaper i opencart men är kunnig i Prestashop så ifall ni vill byta till prestashop (beror på hur långt ni kommit) så kan jag hjälpa er :)

    Annars vet jag inte någon på rak arm, men återkommer ifall jag kommer på!

    #163438
    MagentoMan
    Deltagare

    Jag hjälper er gärna att utveckla er OpenCart butik, skicka ett PM eller maila mig på info@bivo.se

    #163639
    Effell
    Deltagare

    Hej alla som hört av sig!

    Det finns säkert massor av finesser och extrakod/moduler jag skulle vilja ha till vår shop, och jag skulle gärna ha den perfekt i alla avseenden (särskilt efter att ha sett många av era fina shoppar, och läst alla intressanta inlägg om allt från SEO och GA till konvertering mm mm 😮 )

    Dock har vi efter ett litet ”ledningsmöte” beslutat att vi måste sikta in oss på att bara få upp hemsidan, produkterna och det absolut nödvändigaste för att kunna börja sälja. Dels för att veta att affärsidén funkar, dels för andra aspekter.

    Detta, i kombination med att jag fått erbjudande om lite gratis stöttningshjälp i mån av tid från en vänlig själ, gör att jag ger mig på att försöka få till dessa saker själv i detta läget (så får vi se hur det går… )
    Dock tackar jag för kontakterna, det finns säkert anledning för mig senare att kontakta de som hört av sig angående denna fråga :rolleyes:.

    Trevlig helg!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.