hej

Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på Babyprylen

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100332
    mephisto73
    Deltagare

    Nu är vi också responsiva. Har satsat på enkelhet och tydlighet, fast headern skall förbättras, delvis baserat på er feedback.

    Vad är bra, och vad är mindre bra?

    Babyprylen

    #165691
    danielandersson
    Deltagare

    Men kassan är inte responsiv, inte fullt ut iaf?

    Resten av siten använder 1200px (vilket känns väldigt brett på min skärm, svårt att få en överblick) men inte kassan (eller ja, inte FÄLTEN i kassan).

    #165692
    mephisto73
    Deltagare

    Noterat. Du har rätt att tabellen med produkter i kassan inte är responsiv (samma sak med kundvagnen), det är lite egenheter med det script som jag använder för kundvagn tillsammans med min brister i CSS som gör att det inte blivit helt 100% ännu.

    #165783
    pralbin
    Deltagare

    Väldigt snygg! Över standard, bra jobbat!

    Mina punkter:
    1. I gråa boxen där ”Lägg i korgen”-knappen är ser det lite ut som något saknas till vänster, jag väntade lite på att något skulle ploppa upp där. Kanske lägga priset där?
    2. Punktlistan i produkttexten har inga punkter och det ser lite knasigt ut, speciellt när varje punkt börjar med gemen istället för versal.
    3. ”finns i lager” => ”Finns i lager”. Gillar inte när saker börjar på gemener.
    4. Kundvagnen känns trasig, allt ligger lite huller om buller. Kanske strukturera upp lite bättre?
    5. ”Alltid fraktfritt” i headern är lite för vit, mot vit bakgrund. Fetare skugga?

    Hoppas något hjälpte :)

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.