hej

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100439
    Wiro
    Medlem

    Hej igen,

    Jo jag letar antingen en webbdesigner rakt av eller om någon har tips på företag/webbsidor att gå in på för att leta upp en webbdesigner, eller om ni känner till något bra program för att göra en hemsida i.

    Jag är bekant med html och är ändå rätt duktig på att förstå programmeringen men jag vill lägga min tid på verksamheten och inte pilla med hemsidan det första jag gör

    Funktioner jag söker är:
    -möjlighet att ladda upp video
    -möjlighet att ladda upp foto
    -redigera och skapa en egen sida
    -betalsystem

    Tanken är inte en e-butik utan snarare en e-tjänst.

    Ersättning efter överenskommelse.

    #166325
    Wiro
    Medlem

    När ni tog fram era e-handelsbutiker, kodade ni allt från grunden själva eller hur gick ni tillväga?

    #166327
    Fruktsam
    Deltagare

    Att börja helt från grunden är i de allra flesta fall helt onödigt idag. Det finns så pass bra och flexibla system att det oftast går snabbare att förändra dem än att börja från scratch.

    När jag jobbade på heltid som webbutvecklare så körde jag med ett egenbyggt CMS och jag har ännu inte hittat något opensource som matchar det i användarvänlighet och enkelhet att utveckla. Men har ändå valt att använda andras system på senare tid av ett par anledningar.

    Dels slipper jag underhålla lika mycket själv, buggfixar och uppdateringar kommer ”gratis”. Och sen finns det en uppsjö av färdiga tillägg att använda om man skulle vilja.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.