hej

Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback Hamburgerpress.se

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101262
    Emilll
    Deltagare

    Hej,

    Nu har vi lanserat vår första e-handels sida och skulle gärna vilja ha lite feedback på vad ni tycker om den, bra som dåligt.

    Hamburgerpress

    Tusen tack på förhand ;)

    #172074
    Ville
    Medlem

    Hej!

    Nu kollade jag snabbt inte så noga men en sak som jag tänkte nej kan inte stämma!
    Inne på om oss så har ni Telefon: 0123-456-789 om ni har det så e det coolt!
    Annars fint och stilrent tycker jag!

    #172095
    staffanj
    Deltagare

    Se över stavningen.

    ”Tillbehör
    Lökar”

    #172130
    Parvelito
    Deltagare

    Om du skall sälja en flaska med 300g ketchup för 69kr så får du nog börja med att skriva en beskrivning på svenska inkl en innehållsdeklaration…

    Några bra tips:
    – Kanske leta reda på en bra köttkvarn att sälja så man kan göra sina burgare från grunden?
    – Hacka grönsaker är trist. Det finns lite olika manicker som gör det roligare. Sälj sådana.
    – Kryddor är inte heller fel att sälja. Varför inte den egna pepparmixen att stoppa i pepparkvarnen (som man också kan sälja)?
    – Det finns en särskild krets i helvetet som varmt välkomnar sådana människor som lägger hemmagjorda burgare som omsorgsfullt grillats i tråkiga köpebröd som köpts på Willys, Lidl eller liknande ställe. Se till att lägga upp recept på bröd också.
    – En bra breddning är bra, men enkla grillar också. Det behövs inga vidunder för att grilla hamburgare. Glöm inte redskap till grillen. Många män tycker det är viktigt med många prylar när man grillar hamburgare.
    – Bilder på burgare vill man också se, man skall bli hungrig om man går in på din sajt. Då handlar man. Dessutom behövs det lite färg på din hemsida, den påminner mer om novemberdis än en varm sommarkväll med spelande syrsor och blomsterprakt runt altanen.

    #172152
    Jolo
    Deltagare

    Enkel, snygg sida!

    Vet inte om det bara är jag men jag tycker den mörkaste texten i texterna ser suddig ut.

    Innehållsförteckning på dina tillbehör är nog ett måste, både för allergiker samt för folk som tänker på vad de stoppar i sig.
    Jag själv skulle tex aldrig beställa något ”ätbart” om jag inte visste vad det var i.

    #172156
    Andreas C
    Deltagare

    @Ville 74162 wrote:

    Hej!

    Nu kollade jag snabbt inte så noga men en sak som jag tänkte nej kan inte stämma!
    Inne på om oss så har ni Telefon: 0123-456-789 om ni har det så e det coolt!
    Annars fint och stilrent tycker jag!

    Tyvärr inte vårt nummer. Förträngt att vi behöver firmatelefon tillräckligt länge. Dax att ta tag i detta…

    @staffanj 74186 wrote:

    Se över stavningen.

    ”Tillbehör
    Lökar”

    Haha, Lökar som i bröst ^^. Min sambo garvade halvt ihjäl sig när hon såg detta. Fixat.

    @Parvelito 74224 wrote:

    Om du skall sälja en flaska med 300g ketchup för 69kr så får du nog börja med att skriva en beskrivning på svenska inkl en innehållsdeklaration…

    Några bra tips:
    – Kanske leta reda på en bra köttkvarn att sälja så man kan göra sina burgare från grunden?
    – Hacka grönsaker är trist. Det finns lite olika manicker som gör det roligare. Sälj sådana.
    – Kryddor är inte heller fel att sälja. Varför inte den egna pepparmixen att stoppa i pepparkvarnen (som man också kan sälja)?
    – Det finns en särskild krets i helvetet som varmt välkomnar sådana människor som lägger hemmagjorda burgare som omsorgsfullt grillats i tråkiga köpebröd som köpts på Willys, Lidl eller liknande ställe. Se till att lägga upp recept på bröd också.
    – En bra breddning är bra, men enkla grillar också. Det behövs inga vidunder för att grilla hamburgare. Glöm inte redskap till grillen. Många män tycker det är viktigt med många prylar när man grillar hamburgare.
    – Bilder på burgare vill man också se, man skall bli hungrig om man går in på din sajt. Då handlar man. Dessutom behövs det lite färg på din hemsida, den påminner mer om novemberdis än en varm sommarkväll med spelande syrsor och blomsterprakt runt altanen.

    Tack för bra input. Ska ta och plocka hem lite merförsäljningsprodukter. Tror det kommer ge bra synergieffekt. Vi har nog varit lite ivriga bara att få igång sidan. Ändrade även om rubrikerna så att det syns hur mycket innehåll det är i respektive flaska redan innan man går in i beskrivningen. 300g skulle varit 580g…

    @Jolo 74246 wrote:

    Enkel, snygg sida!

    Vet inte om det bara är jag men jag tycker den mörkaste texten i texterna ser suddig ut.

    Innehållsförteckning på dina tillbehör är nog ett måste, både för allergiker samt för folk som tänker på vad de stoppar i sig.
    Jag själv skulle tex aldrig beställa något ”ätbart” om jag inte visste vad det var i.

    Tack, dykt på vår grossist om korrekt översättning. Vill minnas att det sitter en klisterlapp på respektive flaska. Den översättningen ska givetvis finnas även på nätet.

    #172380
    SimonForslund
    Deltagare

    Det står fel telefonnummer antar jag?
    0123-456-789

    Sen kanske du skulle göra en egen video, blir lite mer seriöst och kan användas i marknadsföringssyfte?

    Favicon skulle jag också ändra ifrån prestashops standard.

    Sen känns din ”sortera efter” rätt onödig om du inte har fler produkter.
    Du kan enkelt dölja denna, skicka ett pm så kan jag hjälpa dig.

    Dina url’s skulle jag också titta på, går nog rätt fort att ändra.
    Istället för typ info/1-kopvilkor till info/kopvilkor ?

    Snygg och fräsch hemsida i övrigt!!

    Edit:
    Såg även att ”våra butiker” inte fungerar som den ska, den visar någonstans i USA

    #174249
    Emilll
    Deltagare

    Vi har nu gjort flera förändringar på sidan, dels för att seo optimeringen men också för att den ska bli snyggare.

    Är det något ni tycker vi saknar nu?

    Vi har egna filmer på G och eventuellt ska vi också göra någon reklamfilm som vi ska tanka upp på youtube ;)

    Gr succ p grillfesten. – Hamburgerpress

    Tusen tack för alla tips ovan

    #174250
    Pysselgumman
    Deltagare

    Trevligt att det finns lite fler produkter! Den där pommespressen ska jag beställa när den kommer i lager :)

    #174251
    C.Larsson
    Deltagare

    Vi har något liknade och gör mycket roligt i den som T.ex biff a la lind,laxburgare,lammfärsbiffar. Så som någon sa tidigare så ser jag gärna fler recept så jag blir hungrig och köpsugen :)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.