hej

Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Billig men bra plattform?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #101868
    Komsus
    Deltagare

    Söker som många andra en bra enkel och snygg plattform. Kommer inte att sälja många produkter låt säga 50- 100 olika.

    Vill ha eget domännamn, samt bra funktioner då det kommer till betalning samt koppling till tradera fyndiq osv.

    Har någon ett tips?

    TAck.,

    #175148
    allstars
    Deltagare

    Med många krav är det svårt att få det billigt – Man får vad man betalar för, som det brukar heta.

    Men vad vet jag, det kanske finns en ”Holy Grail”, men den borde man hört talas om, tycker jag.

    #175149
    pyhobby
    Deltagare

    Vad är ”Billigt” för dig?

    100kr, 500kr, 2500kr?

    Jag vet att det är lätt att stirra sig blind på pris i uppstarten, men en billig lösning behöver inte vara det som gör att du tjänar mest i längden. Det finns massor av trådar som behandlar ämnet om du använder sökfunktionen i forumet.

    #175183
    Richie72
    Deltagare

    Textalk funkar bra och är billiga.

    #175185
    anonymous
    Deltagare

    Hej, lånar tråden lite istället för skapa en som är samma.
    Idag kör jag prestashop. Problemet är att man inte har nån att bolla med och nästan alla funktioner måste man köpa moduler för.

    Så jag undrar vilken plattform har bäst support, mest moduler och flest användare.
    Och är det värt pengarna att betala för textalk eller motsvarande?

    Med vänlig hälsning, sebastian

    #175186
    Anton A
    Deltagare

    @anonymous 77963 wrote:

    Hej, lånar tråden lite istället för skapa en som är samma.
    Idag kör jag prestashop. Problemet är att man inte har nån att bolla med och nästan alla funktioner måste man köpa moduler för.

    Så jag undrar vilken plattform har bäst support, mest moduler och flest användare.
    Och är det värt pengarna att betala för textalk eller motsvarande?

    Med vänlig hälsning, sebastian

    Håller inte med alls. Prestashop är oerhört brett och har nästan alla funktioner man behöver inbyggt. Är det något speciellt du tänker på?

    Behöver du bolla idéer finns det bland annat Prestashops officiella forum: PrestaShop Forums

    #175187
    C.Larsson
    Deltagare

    Och behöver du support kan säkert Prestaworks hjälpa dig mot en rimlig peng eller varför inte ehandel.se Här finns gott om kunskap

    #175188
    anonymous
    Deltagare

    @C.Larsson 77965 wrote:

    Och behöver du support kan säkert Prestaworks hjälpa dig mot en rimlig peng eller varför inte ehandel.se Här finns gott om kunskap

    @skinza.se 77964 wrote:

    Håller inte med alls. Prestashop är oerhört brett och har nästan alla funktioner man behöver inbyggt. Är det något speciellt du tänker på?

    Behöver du bolla idéer finns det bland annat Prestashops officiella forum: PrestaShop Forums

    Tycker inte min shop ser professionell ut, Den är liksom död.
    Gå in på https://shop.redsracing.se och se lite, titta runt. Vad tycker ni man ska fixa?

    #175189
    Anton A
    Deltagare

    @anonymous 77966 wrote:

    Tycker inte min shop ser professionell ut, Den är liksom död.
    Gå in på https://shop.redsracing.se och se lite, titta runt. Vad tycker ni man ska fixa?

    Först och främst skulle jag köpa ett tema att jobba med. På så sätt kan du enkelt få till en snygg butik.

    Såhär ser min butik jag har under uppbyggnad ut för tillfället: My Store
    Mycket kvar att göra, men tycker det börjar se ok redan nu, så det finns stora möjligheter att skapa sig en snygg butik genom prestashop.

    #175190
    anonymous
    Deltagare

    @skinza.se 77967 wrote:

    Först och främst skulle jag köpa ett tema att jobba med. På så sätt kan du enkelt få till en snygg butik.

    Såhär ser min butik jag har under uppbyggnad ut för tillfället: My Store
    Mycket kvar att göra, men tycker det börjar se ok redan nu, så det finns stora möjligheter att skapa sig en snygg butik genom prestashop.

    Hej, Vad har den kostat att bygga?
    Den ser ju sjukt snygg ut.

    Min butik ser ut som en lagerlokal. Jag vill få liksom snygga spotlights och lite inredning. Om du förstår vad jag menar.

    Vilken PS version kör du?
    Tycker att 1.6 inte är det bästa. Många plugins finns inte till 1.6

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.