hej

Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Säljes: Lager från hundaffär

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #102142
    Bjorn F
    Deltagare

    Hej Ehandel.se!

    Efter några år har jag tyvärr blivit tvungen att lägga ner min hundaffär. Eller ”tyvärr”, jag börjar plugga programmering och hinner inte driva affären samtidigt, så det är av en bra anledning!

    Jag har ett gäng varor kvar som jag gärna vill få sålt i klump. Det är hundtillbehör och hundförarutrustning i blandade kategorier (selar, halsband, koppel, klövjeväskor, täcken, aktiveringsspel, hundböcker osv). Mycket från schyssta märken – bland annat Ruffwear, Hurtta och Cycle Dog (större än Hurtta inom fem år, garanterat). Det mesta finns i kompletta serier. En modell av en sele finns, som exempel, oftast i flera färger och i flera storlekar. Ett perfekt lager att köpa om man vill få en stor utökning av ett befintligt lager eller om man är på väg att starta upp en ny affär och snabbt vill få ett stort sortiment som fyller alla väsentliga kategorier!

    Totalt inköpsvärde är strax över 55000 kr exkl moms. Schyssta marginaler och lättsålda varor. Produktbilder finns för samtliga produkter. Om intresse finns så ska jag ha en csv-fil någonstans med unika (och bra) produkttexter för 99% av varorna, vågar dock inte garantera något på den punkten.

    Som extra super-exclusive-ehandelpunktse-offer slänger jag med en Zebra GK420D till den lycklige köparen! Ett måste för En Riktig Ehandlare™.

    Uppdatering: Sålt!

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.