hej

Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på utseénde och funktion backyardhero.se.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103271
    backyardhero
    Deltagare

    Hej,
    Har nyligen startat upp http://backyardhero.se som är en webbutik riktad mot Griill & BBQ intresserade.

    Eftersom det är första gången jag ger mig in i detta vill jag höra Era tankar om design, upplägg osv. Saknas något? Finns det obesvarade frågor som kanske gör att du väljer att inte handla?

    Tacksam för all feedback. Skriv gärna här i tråden.
    MVH Andreas

    #180553
    Domello
    Deltagare

    Hej Andreas,

    Riktigt snyggt tycker jag, man längtar ju inte mindre till grillsäsongen nu!

    Det enda jag sprang på var ett litet stavfel på ”om oss” sidan, ”Företaget backom” gissar jag skall vara ”Företaget bakom”? :)

    #180556
    Hensh
    Deltagare

    Jag håller med föregående talare – du har en riktigt snygg butik, allt från färger till typsnitt passar helt perfekt med varandra.

    Däremot vill jag anmärka på att jag ser inga betallogos på sidan, då jag som kund gärna velat veta vilka betalmetoder ni använder er utav. Jag kan inte heller hitta att ni har skrivit med org.nr. Lycka till!

    #180557
    backyardhero
    Deltagare

    Tack snälla för feedback! Bra idé med betallogos, det skall införas. Har nu även rättat stavfel och lagt till orgnr. Tack tack!

    #180565
    tomped
    Deltagare

    Gillar sidan skarpt! Ställer mig upp och applåderar dina finurliga synonymer till kronor :- (har aldrig sett den varianten förut).

    Den responsiva lösningen är finemang, men jag hade föredragit att ha den fasta menyraden överst och inte underst. Kanske bara är jag, men jag brukar snegla uppåt på skärmen när jag letar efter menyn, kassan osv.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.