hej

Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj [säljes] Webshop med tillhörande tjänster.

Etiketter: ,

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #103627
    playwood
    Deltagare

    Hejsan.
    Jag har bedrivit en webbshop sedan 2014 (oktober) och är nu på gång att byta bransch mot en konsultverksamhet.
    Shoppen har bedrivits på kvällar och helger vilket har gjort att den har vuxit sakta men säkert.

    Förra året omsatte den ca 80K med fyndiq försäljning.

    Webbshoppen är baserad på Prestashop 1.6, har en integration mot fyndiq för enklare lagerhantering.
    Lager värde är på ca 8000 kr
    En fyndiq order är på snitt 58kr och en shop order på snitt 150kr.
    Domänet: http://roligalagret.se
    Mailservice: Google apps(40kr i månaden)
    hosting: Bitnami container(för en lättare migrering) i Digital ocean 200 kr i månaden.
    Butiken har ca 100 produkter.
    SSL på sidan.
    betallösningar idag: Payson, Stripe(kreditkort på sidan), Swish manuell hantering. Test för hygglig checkout har gjorts men inga avtal skrivna.
    Facebook sida med över 900 följare.
    Instagram 34 följare.
    senaste 90 dagarna finns det 38 sökord som har genomsnitts position 1-10 på Google. Var av 10 sökord varit position 1-4. Senaste 90 dagarna har det varit 378 organiska klickningar in i butiken.

    Sidan går bra om man bara ger den lite kärlek något jag tyvärr inte har tid med längre.

    Försäljningen är alltså:
    En komplett shop med mailtjänst, lager och Leverantörer.
    Pris: 55000 (öppen för diskution)

    Självklart är jag delaktig i hela migreringen / överlåtandet och finns tillgänglig efter för mer information.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.