hej

Startsida Forum E-handelsforumet Marknadsföring Adoperator

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94855
    Nightmist
    Deltagare

    Blev uppringd av Adoperator, som verkar köra pay-per-click marknadsföring. Fick dock inte riktigt nåt vettigt ur säljaren som ringde förutom en massa beröm för att vår sida var så bra, så jag googlade deras företagsnamn och hittade en del negativ information från andra företagare.

    Är det någon som har erfarenhet av detta företag?

    #113697
    meln
    Deltagare

    Skickade en förfrågan till dem för ett tag sen. Verkade väl ha relativt intressanta annonsplaceringar och priser. Däremot var säljaren enormt påstridig och mailade i princip en gång om dagen med alla sorters säljtrix (”jag kan bara ge dig detta priset om du köper NU” etc). Det räckte för att ta mig från intresserad till ointresserad. Är de så desperata att sälja annonser känns det inte så sannolikt att de har nåt vettigt att komma med.

    Vore intressant att höra nån som annonserat hos dem dock, kanske finns någon med bra erfarenheter?

    #113725
    mr-cruise
    Deltagare

    Vi körde en kampanj med dom förra sommaren, rena bluffen ! Dessutom bytte de kontaktperson 3 gånger under ett halvår. rekommenderas inte.

    #135883
    Prix
    Deltagare

    Väcker denna tråden.. Någon som har erfarenheter av dem?

    #135944
    Henrik_G
    Deltagare

    Be dem skicka en lista på sajter där de kommer att lägga era annonser. När jag granskade dem visade det sig att de inte hade några relevanta sidor för vår del. Bortkastade pengar om man hakat på erbjudandet.

    #129578
    vegen
    Medlem

    Vi anlitade dom i höstas och det var rena bluffen. Vi kollade i Analytics och det såg ut som vi fick klick, men när man spårade klicken så fanns inte sidorna. De lovade att vi skulle få ligga på vissa sidor som vi kännde igen men ingen av sidorna hamnade vi på. Som någon har skrivit tidigare i tråden bytte dem säljare flera gånger så man kunde aldrig skylle på någon.

    Anlita dem inte!

    MVH

    //Johan

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.