hej

Startsida Forum E-handelsforumet Betalsystem Integrera Interspire med Certitrade

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95499
    Ahnold
    Deltagare

    Hej!

    Jag har köpt Interspires e-handelsplattform och är riktigt nöjd med den. Jag har också valt att använda mig av Certitrade som betalväxel för kortbetalning. Jag undrar om det finns någon annan som har valt att kombinera dessa två och i så fall hur de bar sig åt för att integrera betalmetoden i plattformen. Jag har stora problem med att få in Certitrade kortbetalning och Certitrade själva erbjuder ingen support överhuvudtaget. =(

    Om någon har erfarenhet så dela gärna med er. Tacksam!

    #118408
    Lennie
    Deltagare

    @Ahnold 14681 wrote:

    …och Certitrade själva erbjuder ingen support överhuvudtaget. =(

    Då hade jag bytt betalväxel. Support och dokumentation kan man väl åtminstone begära under uppstart och integrering.

    Kan tyvärr inte hjälpa dig med något mer konkret då jag inte har erfarenhet av vare sig certitrade eller din plattform.

    #118419
    Ahnold
    Deltagare

    Dom har många andra fördelar som tex att dom tar en låg procentandel på varje köp vilket är bra då jag har produkter med relativt högt pris. Supporten är dock undermålig som sagt.

    #118421
    Parvelito
    Deltagare

    Du kanske skall ge dig på interspire och se om de kan hjälpa dig?

    #118422
    Ahnold
    Deltagare

    @Parvelito 14709 wrote:

    Du kanske skall ge dig på interspire och se om de kan hjälpa dig?

    Ja, jag har kontaktat Interspire men jag har köpt deras plattform från en återförsäljare av Interspire och då ger dom inte ut support till mig utan istället till återförsäljaren av platformen. Om jag behöver hjälp så måste jag alltså gå via återförsäljaren. Aja, det där är lång histora. Jag har kontaktat en webbyrå som ska göra integrering men dom verkar också ha kört fast. Därför tänkte jag bara höra om det fanns någon där ute med samma kombination av plattform och betallösning som jag som möjligtvis skulle kunna ge lite tips.

    Mvh

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.