hej

Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hur man INTE ska göra?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95752
    Sylvia
    Medlem

    Wow… har någon annan gjort misstaget att försöka handla på ellos.se? 😡 Det var det värsta jag har sett i hela mitt liv. Nästan skickligt hur de har lyckats göra något så enkelt till komplicerat upphöjt till hundra…

    1. Man tvingas registrera sig innan checkout. (Ok, det kan jag leva med).
    2. Man kan inte ändra sin leveransadress! (Skämtar de eller?)
    3. Man får inte välja betalningssätt utan åker direkt på faktura vilket också innebär en massa avgifter. Det går att ändra betalningssätt till kort tex men det förutsätter att man såg detta. (Jag vill välja SJÄLV!!)
    4. Försök skicka ett mail till kundtjänst. Inte ens på Telia måste man klicka så många gånger för att komma till rätt ställe. När man väl är där fattar man ingenting. Ska jag fortsätta? Ska jag fylla i något mer? Varför det? Har det gått iväg eller inte?

    Suck… jag ville verkligen ha den där sängkappan men frågan är om jag inte hellre betalar 500 spänn mer någon annanstans…

    #120645
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    He He jag hör dig!!! (eller läser :))

    Min fru skulle beställa något till vår ena son David för en 6 månader sedan kanske och jag säger HUBBA BUBBA.

    Efter min fru blivit lagom irriterad (hon blir aldrig detta annars ska jag skriva) så vart jag tvungen att testa själv.

    Blää, vilket skit men jag trodde dock att dom hade blivit bättre nu men så fel man kan ha.

    @Sylvia 17195 wrote:

    Wow… har någon annan gjort misstaget att försöka handla på ellos.se? 😡 Det var det värsta jag har sett i hela mitt liv. Nästan skickligt hur de har lyckats göra något så enkelt till komplicerat upphöjt till hundra…

    1. Man tvingas registrera sig innan checkout. (Ok, det kan jag leva med).
    2. Man kan inte ändra sin leveransadress! (Skämtar de eller?)
    3. Man får inte välja betalningssätt utan åker direkt på faktura vilket också innebär en massa avgifter. Det går att ändra betalningssätt till kort tex men det förutsätter att man såg detta. (Jag vill välja SJÄLV!!)
    4. Försök skicka ett mail till kundtjänst. Inte ens på Telia måste man klicka så många gånger för att komma till rätt ställe. När man väl är där fattar man ingenting. Ska jag fortsätta? Ska jag fylla i något mer? Varför det? Har det gått iväg eller inte?

    Suck… jag ville verkligen ha den där sängkappan men frågan är om jag inte hellre betalar 500 spänn mer någon annanstans…

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.