hej

Startsida Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Hyrbutik med bra design

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95920
    Sniffe
    Deltagare

    Tjenare!
    Håller på att starta en ebutik, som ska vara på nätet om cirka en månad är det tänkt. Men vi har fastnat vid vilken hyrlösning vi ska använda oss utav, vi känner inte att vi är nog duktiga för att kunna bygga upp en trygg och säker e-shop.

    Vi har kollat endel på Textalk, men tycker inte riktigt att designen håller för det vi tänkt. Känns alldeles för fyrkantig och tråkig.

    Har även kollat lite på prestaworks, för till den shoppen finns det ju en hel del gratis templates man kan bygga vidare på.

    Kraven vi har är väll att det inte ska kosta så mycket mer än 500kr/månaden och att designen är ganska bra, någon som har lite tips? Kanske finns någon ännu bättre lösning :)

    #121967
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Jag tipsar dig om att läsa mitt blogginlägg som tar upp det där med att starta och vad man ska tänka på vid val av butik.

    Råd vid start av e-handel – E-handelstankar | E-handelstankar

    #121979
    Sniffe
    Deltagare

    tackar! mycket nyttigt blogginlägg!

    #121986
    precis en san
    Deltagare

    Jättebra information, tack Kodmyran!

    #121999
    swed2011
    Medlem

    Har själv kollat runt och fastnat för hyrbutik från Wikinggruppen

    Komplett webbutik med unik design och webbhotell för 529kr/mån!

    Här finns referensbutiker

    #122008
    Sniffe
    Deltagare

    Har beställt testbutik där nu, tycker det verkar helt ok. Någon som har tidigare erfarenhet av dom?

    #122129
    precis en san
    Deltagare

    Jag har också kontaktat Wikinggruppen för att diskutera min webshop. Skulle vara kul att höra om någon har erfarenhet av dem.

    #122137
    Darling
    Deltagare

    Jag kör Wikinggruppens webbutik och är supernöjd! Rekommenderar absolut Wikinggruppen. Bra sökmotoroptimering, egen design, möjlighet att få specialfunktioner mm. Jag tycker det är ett väldigt bra pris för vad man får. Dom har många som byter från andra webbutiksleverantörer till dom.

    Jag hittade till Wikinggruppen när jag handlade i en av deras shoper och slogs av hur snygg och bra den var.

    #122138
    Croona
    Deltagare

    Precis som Darling är vi otroligt nöjda med Wikinggruppen.

    #122139
    sailorcap
    Deltagare

    Även jag är nöjd med wikinggruppen. Bra bemötande och service!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.