hej

Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Flödesschema webbutik

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95983
    Erme
    Deltagare

    Känner ni till något översiktligt och detaljerat flödesschema där E-handel beskrivs. Allt från orderläggning till leverans och bokföring. De olika punkterna får gärna vara beskrivna i detalj.

    Tacksam för alla svar och tips om litteratur.

    #122406
    iwona
    Gäst

    Du får gärna beskriva mera detaljerat vad önskar du dig för info. Hur man startar webshop eller hur går det till att arbeta med webshop eller något mera?

    Iwona
    driva-webshop.se

    #122407
    Erme
    Deltagare

    Både start och drift är intressant. Jag undersöker för tillfället affärssystem, plattform, leverantörer, betalväxlar och bokföring. Marknadsföring och liknande är naturligtvis intressant men för mig är det viktigast med kärnverksamheten, driften av butiken. Vilka är de fasta och rörliga delarna. Hur hänger dessa ihop och vad behöver jag för att maskineriet ska löpa smidigt.

    #122455
    iwona
    Gäst

    @Erme 19194 wrote:

    Både start och drift är intressant. Jag undersöker för tillfället affärssystem, plattform, leverantörer, betalväxlar och bokföring. Marknadsföring och liknande är naturligtvis intressant men för mig är det viktigast med kärnverksamheten, driften av butiken. Vilka är de fasta och rörliga delarna. Hur hänger dessa ihop och vad behöver jag för att maskineriet ska löpa smidigt.

    Jag förstår att du vill ha allt:) det är svår att samla allt under samma tak. Jag jobbar nu lite på det men är inte klar med detta. En så länge kan du kolla lite på min blogg driva-webshop.se
    Iwona

    #122528
    Erme
    Deltagare

    Ja, jag vill ha allt :)

    Har varit på din blogg tidigare. Den är bra och informativ.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.