hej

Startsida Forum E-handelsforumet Marknadsföring SEO-snack (Stockholm, 20:e Okt)

Etiketter: 

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96535
    Magnus Brath
    Deltagare

    En gång i månaden genomför vi ett SEO-snack i Stockholm. Det är egentligen inte mer komplicerat än att det är en After Work med alla möjliga som är lite eller mycket intresserade av sökmotoroptimering. Jag vill härmed bjuda in till det.

    Vi har tidigare genomfört två SEO-snack, det första med ett femtontal deltagare, det andra med ett femtiotal. Det går helt enkelt till så att vi som vill komma helt enkelt dyker upp på Prima Cucina på Tulegatan i Stockholm, tar en öl och minglar, frågar, delar med sig, berättar och knyter kontakter.

    Om du är intresserad är det egentligen bara att dyka upp den 20:e Oktober på Prima Cucina men vi uppskattar om du berättar på vår eventsida på FB att du kommer.

    Mer information här: http://www.sokmotorkonsult.se/seo/seo-snack-3

    #128892
    Magnus Brath
    Deltagare

    Idag är det alltså dags för SEO-snack. Om du tänkt komma så skulle jag vilja tipsa om att komma tidigt eftersom det ser ut att bli ganska fullt (om du är typen som gillar att sitta ner när du är på After Work).

    Uppslutningen ser som sagt väldigt bra ut, det kommer folk från nästan alla svenska SEO-bolag, massor av folk från relaterade branscher (PR, Marknadsföring och Ehandlare förstås) och till och med några från Google.

    Ska bli kul att träffa er som dyker upp.

    #128895
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @Magnus Bråth 26381 wrote:

    Idag är det alltså dags för SEO-snack.
    Uppslutningen ser som sagt väldigt bra ut, det kommer folk från nästan alla svenska SEO-bolag, massor av folk från relaterade branscher (PR, Marknadsföring och Ehandlare förstås) och till och med några från Google.

    Ska bli kul att träffa er som dyker upp.

    Det hade varit så roligt, men jag har tyvärr inte ork till en till Stockholmsresa denna månad. Har varit ner 4 gånger på tre veckor nu så inte en gång till. Tackade nej till Klarna event som också var i dag (lustig krock), samt den vartannatårligazoorf mässan i helgen, så just nu känns det lite deppigt att veta att alla är ute på rolig saker i dag, medan jag sitter hemma fastlimmad vid stolen och jobbar :(

    Kanske måste gå ut och handla mig lite tröstgodis eller nåt

    #128908
    Richie72
    Deltagare

    Jag kommer, kommer också anmäla mig på facebook alldeles nu.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.