hej

Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Äntligen – vår nya butik är (nästan) klar

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #96604
    GregerA
    Deltagare

    Det har tagit längre tid än beräknat och varit mer jobb än beräknat, men nu känner vi oss redo att låta allmänheten betatesta vår nya butiksplattform. En tid framöver kommer den att existera parallellt med vår gamla.

    Även alla ni rutinerade ehandlare är naturligtvis välkomna att ta en titt och komma med feedback.

    Den nya butiken hittar ni på
    www punkt electrokit punkt com

    #128367
    HeaZear
    Deltagare

    Länkarna som kan man klicka på längst åt höger på din header som tex ”Ditt konto”
    Dem ändras till något helt annan kod när man klickar på ”FAQ” längst ner på hemsidan.

    #128368
    nmn
    Deltagare

    På denna sidan: http://www.electrokit.com/garanterad_handel.html

    Är texterna i toppen lite konstiga, ser ut som taggnamn som inte översatts.

    Är nog samma fel som HeaZear hittade en minut innan.

    #128369
    Joel
    Deltagare

    Snyggt! Men datumet för nyheten ”Vi har fått ny kostym 2011-05-19” borde väl ändras till ”2011-10-10” :)

    #128371
    GregerA
    Deltagare

    Tack för påpekandena, man blir lite blind när man sitter och meckar med samma sida under lång tid.

    Det ena är en språkfil som inte inkluderas. Datumet skall jag också ändra. :)

    Tack!

    #128372
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Vilket lyft, men varför får jag inte handla direkt i kategorilistningen. Mindre klick till kassan…

    edit det får jag tydligen men ej när det är ett produkturval. varför göra olika?

    #128374
    GregerA
    Deltagare

    @Kodmyran 25800 wrote:

    Vilket lyft, men varför får jag inte handla direkt i kategorilistningen. Mindre klick till kassan…

    edit det får jag tydligen men ej när det är ett produkturval. varför göra olika?

    Ja, det kan man fråga sig … jag har gjort så att det finns ingen köpknapp i grid-view, men det är ju lätt ordnat. Noterar det. Tack! :)

    Edit: Jag kom ihåg varför nu. Den främsta anledningen är att jag inte visar mängdrabatter i den vyn heller. Men skall se om jag får till nåt som ser bra ut där all prisinfo finns.

    #128375
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @GregerA 25802 wrote:

    Ja, det kan man fråga sig … jag har gjort så att det finns ingen köpknapp i grid-view, men det är ju lätt ordnat. Noterar det. Tack! :)

    Edit: Jag kom ihåg varför nu. Den främsta anledningen är att jag inte visar mängdrabatter i den vyn heller. Men skall se om jag får till nåt som ser bra ut där all prisinfo finns.

    låter bra, jag tyckte annars det var förvirrande med två olika sätt

    gillade resten, speciellt texten behöver man vara nörd för att handla av er. Nej men det hjälper :-)
    den gjorde min dag

    #128377
    GregerA
    Deltagare

    @Kodmyran 25803 wrote:

    låter bra, jag tyckte annars det var förvirrande med två olika sätt

    Du är inte tillräckligt nördig … :D

    #128378
    danielandersson
    Deltagare

    Ser snyggt ut!

    http://www.electrokit.com/Arduino.c576 <- två bilder saknas. I kassan skulle jag gärna se totalsumma nånstans i botten också, eftersom den påverkas en hel del av vad man väljer för fraktalternativ.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 12 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.