hej

Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback till Sarendo

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 25 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97380
    Sarendo
    Deltagare

    Hej,

    Jag har nyligen startat min första ebutik/webbshop http://www.sarendo.se och söker nu feedback på vad som kan göras bättre. Jag är tacksam för alla förslag.:) Finns nog säkert en hel del som kan göras bättre men svårt att se när man saknar den praktiska erfarenheten från e-handel.:rolleyes:

    Mvh:

    Michael

    #136444
    DavidWigg
    Deltagare

    Jag som precis är ute efter en ny plånbok :)

    Tyckter det ser fint ut. Fast min första reaktion var på annonsen du har i högerspalten. Enligt mig inte relevant. Kanske kika på en snabbkassa också.

    #136451
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag håller med, bort med annonsen!

    Sen får du byta färgen på bakgrunden i toppen eller texten, för denna skär sig i mina ögon (ser det dåligt kanske jag ska skriva istället:o).

    Sen skulle jag personligen inte köpa en plånbok som jag inte kan se alla fack i, så typ 3 bilder på varje plånbok är nog att önska.

    Sen när du växer dig stor så skulle jag satsat på 360 grader så man kan gotta in sig riktigt innan man köper ”plånkan” som vi säger i Skåne land:)

    #136453
    Sarendo
    Deltagare

    @Jimmy Öström 34811 wrote:

    Jag håller med, bort med annonsen!

    Sen får du byta färgen på bakgrunden i toppen eller texten, för denna skär sig i mina ögon (ser det dåligt kanske jag ska skriva istället:o).

    Sen skulle jag personligen inte köpa en plånbok som jag inte kan se alla fack i, så typ 3 bilder på varje plånbok är nog att önska.

    Sen när du växer dig stor så skulle jag satsat på 360 grader så man kan gotta in sig riktigt innan man köper ”plånkan” som vi säger i Skåne land:)

    Menar du menyraderna eller bannern?

    Angående annonsen, kör just nu på en ”gratis” variant på denna webbshoppen, men om man betalar en månadsavgift så slipper man visst annonsen och får lite mer funktioner. (storedo webbshopp jag använder just nu)

    På det stora hela mkt bra tips, ska ta dem till mig och se vad jag kan göra, om
    ni kommer på fler saker så lyssnar jag gärna på dem med. :)

    Mvh:

    Michael

    #136454
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Bannern menar jag

    @Sarendo 34814 wrote:

    Menar du menyraderna eller bannern?

    Angående annonsen, kör just nu på en ”gratis” variant på denna webbshoppen, men om man betalar en månadsavgift så slipper man visst annonsen och får lite mer funktioner. (storedo webbshopp jag använder just nu)

    På det stora hela mkt bra tips, ska ta dem till mig och se vad jag kan göra, om
    ni kommer på fler saker så lyssnar jag gärna på dem med. :)

    Mvh:

    Michael

    #136463
    Prix
    Deltagare

    @Jimmy Öström 34811 wrote:

    Sen när du växer dig stor så skulle jag satsat på 360 grader så man kan gotta in sig riktigt innan man köper ”plånkan” som vi säger i Skåne land:)

    Host* Blekinge… :rolleyes: ;)

    #136464
    Prix
    Deltagare

    Bort med annons (redan sagt)

    Bilderna bör se mer professionella ut för att jag skulle bli lockad att pröjsa 200 spänn.

    Texten ”Du betalar snabbt och enkelt…. se ”Köpvillkoren” ” – Hade jag tagit bort, blir för mycket text och jag ser ju redan vid sidan vad jag kan betala med.

    #136482
    Per Nilsson
    Deltagare

    Hej Michael!

    I grund och botten så är sidan fin.

    Mina tips är följande:

    Vegetabiliskt äkta skinn = syntax error (Eller är det potatisskal som plånböckerna är gjorda av?).

    Ha en inte kursiv stil på framsidan. Gör även texten lite tydligare (större). Gör en lite snyggare logga istället för texten som du har högst upp på sidan.

    Med vänlig hälsning
    Per

    #136483
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    He he, jag vet……Men jag är en Skåning i grunden och ser mig som en Skåning:):)

    @Prix 34827 wrote:

    Host* Blekinge… :rolleyes: ;)

    #136485
    pyhobby
    Deltagare

    Håller med Prix angående bilderna, dessa bör ni försöka fixa bättre. Plånböcker av hög kvalitet, men bilderna gör tyvärr att man inte får samma uppfattning när man surfar runt i butiken.

    OT: Prix, Skåneland = Skåne, Blekinge, Halland och Bornholm:rolleyes:

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 25 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.