hej

Startsida Forum E-handelsforumet Logistik Starta butik, DHL, total logistiklösning sökes.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97494
    Haddock
    Deltagare

    Tjo.
    Snart är det tänkt att butiken ska rulla igång men vi har inte kollat på fraktlösningar riktigt ännu.

    Så vi använder oss av startabutiks webshopslösning, och tänker använda oss av DHL.
    Antagligen nån form av fri frakt lösning, ev någon expeditionsavgift.
    Jag vet att det ska finnas någon kopping man kan göra via UNIFAUN för att förenkla detta, men hur funkar det?
    Hur går det till rent praktiskt nu, order kommer in och sen?

    MVH/

    #137786
    JohanK
    Deltagare

    Hos oss exporterar vi en csv fil och importerar i dhl multishipping.

    #137790
    fotofyndet
    Deltagare

    En liten parentes, jag personligen tror att ni gör bort er om ni tar en expeditionsavgift. Allergin mot sådana avgifter är utbredd bland kunderna, så det är nog bättre att ta en mindre enhetsfrakt istället. My 2 cents…

    #137793
    MonsterM
    Deltagare

    @fotofyndet 36284 wrote:

    En liten parentes, jag personligen tror att ni gör bort er om ni tar en expeditionsavgift. Allergin mot sådana avgifter är utbredd bland kunderna, så det är nog bättre att ta en mindre enhetsfrakt istället. My 2 cents…

    Håller med, jag har själv väldigt svårt att förlåta de e-handlare som tar exp.avg eller avgift för emballage.

    Gällande koppling mellan startabutik och DHL så tycker jag nog det är lämpligast att du tar kontakt med startabutik direkt. De bör ju ha någon lämplig lösning.

    #137795
    Jimmy Ostrom
    Deltagare
    #137797
    Haddock
    Deltagare

    Det där lät ju intressant, jag ska börja och surra med Startabutik känner jag:)

    MVH/

    @JohanK 36280 wrote:

    Hos oss exporterar vi en csv fil och importerar i dhl multishipping.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.