hej

Etiketter: 

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97771
    C.Larsson
    Deltagare

    Hej alla mina vänner
    Om ni har tid skulle jag vilja ha lite feedback på min ehandel
    Tack

    http://www.naturesbeauty.se

    #140910
    Alldo
    Gäst

    Tycker det ser bra ut. Skulle nog liva upp det lite grand med en roligare font. Sedan är kanske logotypen lite mörk mot den bruna bakgrunden?

    Verkar som det ligger en Prestashop i botten, om det är det, ska du ABSOLUT aktivera ”sökmotorvänliga länkar i ditt BO.

    Enabling Search Engine Friendly URLs in PrestShop – Web Hosting Hub

    #140911
    Anton A
    Deltagare

    Loggan ligger inte i linje med övriga sidan. Flytta in loggar mer till höger.

    #140912
    Per Nilsson
    Deltagare

    Förmodar att du fixar och donar i detta nu för inget fungerar på sidan :)

    #140913
    Liniver
    Deltagare

    Håller med. Du är helt chanslös på Google annars.

    @Alldo 39699 wrote:

    Verkar som det ligger en Prestashop i botten, om det är det, ska du ABSOLUT aktivera ”sökmotorvänliga länkar i ditt BO.

    Enabling Search Engine Friendly URLs in PrestShop – Web Hosting Hub

    #141008
    C.Larsson
    Deltagare

    Tack för era gensvar,känns alltid skönt att få in ett par nya fräsha ögon. Japp det är prestashop i botten.

    Tack
    Mvh Christian

    #141077
    Solsken
    Deltagare

    undrar över produkten ”Lypsyl honung & kamomil 15ml” Lypsyl är ju ett varumärke o på bilden tycker jag mig tyda att det heter ”ruby fruits” O i texten heter det akamuti, jag som inte känner till dessa namn undrar vilket varumärke det är på denna produkt. Rubriken borde väl vara Läppbalsam honung & kamomill, eller har jag missuppfattat vem tillverkaren är

    #141085
    V.Lindberg
    Medlem

    Hej,

    Riktigt bra produkttexter!

    Våra märken
    Denna delen borde du skriva om och göra betydligt mer tilltalande. Bara en massa text rakt upp och ner. Inte ens logotyperna. Samma sak på Återförsäljare delen. Använd en bra logotyp bild och gärna lika bra texter som i produktinformationen.

    Jag tjatar vidare om inspiration i alla mina feedback trådar. Du säljer saker som kan användas på personer. Varför inte spela in en video när du applicerar ansiktsmasker, fotbad eller liknande? Om du tycker de är jobbigt gör de bara på dina storsäljare i varje kategori.

    mvh
    victor

    #141147
    C.Larsson
    Deltagare

    Tack än gång för era synpunkter,de är guld värda. Är riktigt glad att det finns en sida som denna. Den hjälpte mig mycket i början. Såg nu att lysyl texten var lite knasig,tack. En film på ansiktskrämerna är nog inte helt fel heller. Tack än gång

    Mvh Christian

    #141270
    Frida
    Deltagare

    Här kommer mina funderingar:
    – en del bilder ser så olika ut. Alltså med olika bakgrund och olika stil. Jag tycker det ger ett bättre intryck om bilderna är tagna på samma sätt. Det känns mer proffsigt och som att de är era bilder och inte olika grossisters. Så man känner att man är inne i just er shop.
    – fraktbannern till vänster borde ha tydligare text. Det är en sån sak man vill att folk ska se, nu är texten ljus och konturlös vilket gör det svårare.
    – be någon korrekturläsa sidan ordentligt. Jag hittar tyvärr väldigt många syftningsfel, särskrivningar och andra konstigheter som drar ner sidans helhetsintryck. Bara ett exempel (med fem felaktigheter i):

    De lever hårt för att hitta etiska och fairtrade ingridienser för att verkligen ta hand om vår jord.Akamuti är helt emot djurförsök därav är flera av deras produkter vegan.

    Jag vet att det är jättetrist med pekpinnar om texter, men de är så otroligt viktiga. Kunderna skapar sig en bild av dig som företagare genom dina texter. Är de slarviga och konstiga kan de tro att du är sån som företagare också. När du kanske egentligen är världens mest hängivna företagare, bara det att du inte gillar att skriva. Så ta hjälp av någon! Det är en bra investering.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.