hej

Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Partner sökes till ehandel/detaljhandel

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98818
    misstess
    Deltagare

    Jag söker en partner (ev. investerare) för en affärsidé inom ehandel/detaljhandel. Den jag söker behöver nödvändigtvis inte vara intresserad av produkterna som ska säljas (jag har själv ett stort intresse) utan jag söker snarare motsatsen som är duktig på kringliggande bitar som t.ex. kodning, seo, läsa statistik eller liknande. Alla dessa bitar behöver inte heller vara ett måste.

    Vi startar i liten skala (om du inte badar i pengar som du är intresserad av att satsa) vilket betyder att det inte behöver ”kosta skjortan” och det behöver heller inte ta alla dygnets timmar. Affärsidéen kan lätt utvecklas i proportion till tillväxt och mål. Webbshopen är inte en ”helt vanlig” butik med ett stort sortiment utan vi fokuserar på några bra grejer som vi skapar ”hype” kring.

    Jag som eftersöker en partner är kvinna på ca. 30 år och egen företagare. Jag har ett brinnande intresse för produkterna som ska säljas och har arbetat inom denna kategori sedan ca. 4 år tillbaka. Jag har jobbat med e-handel ca. 3 år. Jag har även ett stort intresse för sociala medier där jag varit aktiv sedan ca. 8 år tillbaka och arbetar professionellt med idag. Jag har tillgång till leverantörskontakter, kundregister samt mycket billiga marknadsföringskanaler.

    Anledningen till att jag främst söker en partner är för att jag av erfarenhet vet hur mycket tid och energi bra e-handel tar. Jag söker en partner att bolla idéer med och som kan peppa varandra men inte minst som gärna får komplettera mig. Jag tänker att det per person kan kosta mellan 30-50000 kr att starta upp och då skapar vi en grym shop med ett unikt koncept inom denna genre.

    Jag är endast intresserad av seriösa frågor och svar. Bespara mig gärna ev. ”dumma kommentarer” från lustigkurrar men välkommen med relevant feedback som gör denna annons bättre.

    #158361
    Boxedlogistics
    Deltagare

    Hej.
    Jag skulle gärna vilja veta mer om detta, kontakta mig på rickard@boxedlogistics.se

    #158417
    Sonja
    Deltagare

    Jag har precis tänkt lägga samma annons? Kan vi prata info@skinrenewcenter.se? Tack på förhand. Kul det behövs verkligen!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.