hej

Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Ger bort Adwords-kupong

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98820
    Bordello
    Deltagare

    Fick en adwords-kupong i mailen idag, har ingen nytta av den så jag tänkte ge bort den. När man har spenderat 250 kr får man 750 kr gratis. Gäller till 30 oktober 2012 och endast nya kunder i sverige. Kontakta oss via formuläret på vår hemsida, först till kvarn, senare mail besvaras inte.

    #152245
    Runns.se
    Deltagare

    Samma som Binero delar ut antar jag… när ger någon ut en adworskupong som inte kräver nystart.

    #154446
    tomped
    Deltagare

    Ger bort samma typ av adwords-kupong som TS. Har 2 st, varav den ena har utgångsdatum 31/12 och den andra har jag ingen aning om (inte säkert den är giltig längre, men värt att testa).
    Skicka PM

    #154448
    mavraj
    Deltagare

    @vaggur 54591 wrote:

    Ger bort samma typ av adwords-kupong som TS. Har 2 st, varav den ena har utgångsdatum 31/12 och den andra har jag ingen aning om (inte säkert den är giltig längre, men värt att testa).
    Skicka PM

    Jag tar gärna emot AdWords-kumponger! Har inte kommit igång med min annonsering än så det är väl på tiden att jag gör det. Och, skulle jag få tillgång till en kupong hade det ju inte varit helt fel :)

    #154449
    Bjorn F
    Deltagare

    Har också en likadan kupong som TS, betala 250 kronor och få 750 kronor extra. Går ut 30/11. Skicka PM och få den!

    Edit: Borta!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.