hej

Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Nätverksfrukost för e-handlare i Stockholm

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #98931
    Per Nilsson
    Deltagare

    Hej!

    Fredagen den 26:e, klockan 08:15, kör vi ett nätverksmöte där vi träffas och snackar e-handel. Vi kommer att hålla till i Team Winemasters vinkällare (Rådmansgatan 72).

    Vi kör med en flexibel agenda.

    Formen är knytkalas. Kaffe och te finns på plats. Mackor, bullar och annat gott köper var och en med sig.

    Välkommen!

    /Per

    #153385
    Per Nilsson
    Deltagare

    Här kan man föranmäla sig till frukosten. Är man inte med i den Facebook-gruppen så är det bara att säga till så fixar vi det.

    https://www.facebook.com/events/389130177822187/

    Annars är det öppet hus, men det är alltid lite bra att veta i förväg hur många koppar kaffe man ska brygga :)

    Frågor? Funderingar? 0703838062 eller per@knivhuset.com

    #153389
    Richie72
    Deltagare

    Jag kommer!

    #153417
    Fredrik_Norberg
    Deltagare

    Bra initiativ, jag kommer!

    #153423
    Per Nilsson
    Deltagare

    Kul! Välkomna.

    @Richie72 53415 wrote:

    Jag kommer!

    @Fredrik_Norberg 53446 wrote:

    Bra initiativ, jag kommer!

    #153777
    Per Nilsson
    Deltagare

    Eftersom jag har blivit fullmatad med nyttig kunskap om konvertering (ehandlardagarna i Sundsvall, Emeet och Conversation Jam) tills detta datum så kommer jag att snacka om konvertering sett ur ett lekmannaperspektiv.

    Alltså hur man med mycket små och enkla ändringar kan öka sin konvertering väldigt mycket.

    Vad kommer du att snacka om? :)

    #153779
    Tomaszhou
    Medlem

    Ifall man är helt nybliven E-handlare och inte har så mycket input att tillägga eller bidra med kan man komma ändå och lyssna? :)

    #153780
    Per Nilsson
    Deltagare

    Självklart. Alla är välkomna!

    @Tomaszhou 53844 wrote:

    Ifall man är helt nybliven E-handlare och inte har så mycket input att tillägga eller bidra med kan man komma ändå och lyssna? :)

    #153791
    Illvillja
    Deltagare

    Meh, åker upp till Stockholm några dagar senare! Hade varit kul att vara med på ett hörn, men får bli en annan gång. Nackdelen med att bo i Gibraltar antar jag…

    #153792
    Tian
    Medlem

    Nackdelen med att bo i Uppsala, (vara tämligen morgontrött) och ha massor på jobbet…

    Toppeninitiativ är det i alla fall!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.