hej

Startsida Forum E-handelsforumet Logistik 3PL i Tyskland

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99464
    daniel000
    Deltagare

    Hej!

    Ska under närmsta dagarna öppna upp nästa shop som ska vara Tysklands-baserad. Vi funderar på att använda oss av någon tredjepartslogistik. Våra ”paket” är i tunnaste laget – de väger under 100 gram. Vi kommer skicka mellan 50-150 kuvert per dag bestående av ett sortiment med två varor.

    Tar tacksamt emot tips på bra företag som kan erbjuda fina och kostnadseffektiva lösningar.

    Använder oss av WooCommerce om det är av någon betydelse. Hur fungerar det oftast med tredjepartslösningar och hur de får tillgång till ordrar?

    #158362
    Boxedlogistics
    Deltagare

    Hej, vi kan hjälpa dig med detta men skicka ifrån sverige istället.
    För att kunna ta emot ordrar ifrån Woocommerce eller annat e-handelssystem så beöver man API.
    I flesta fall får man räkna med en integrationskostnad ifrån 3pl företaget för detta.
    Vi har redan börjat kolla på integration med Woocommerce mot vårt system och är i stort sett klara med den.
    kontakta mig via rickard@boxedlogistics.se för mer information så kan jag slå dig en signal för att gå igenom mer.
    /Rickard

    #158546
    lars2000
    Deltagare

    Jag kan snart rekommendera ShipWire till dig (inom en månad så kommer de även ha ett lager i tyskland). Väldigt smidiga och lätta att ha och göra med. De passar perfekt så fort du vill sälja utanför norden

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.