hej

Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel vad får man för e-handel sida för 100000 kr?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #99414
    hembageri
    Deltagare

    Hej,
    Jag har ett hembageri med en budget på 100000 kr. Målet är att ha nåt liknande som Skicka Trta

    #157827
    Hensh
    Deltagare

    Jag skulle vilja rekommendera dig [URL=”http://http://www.wikinggruppen.com/”%5DWikinggruppen%5B/URL%5D. De är betydligt billigare än budgeten du har, med tanke på att design ingår hos dem. :)

    #157838
    nordicwebteam
    Deltagare

    Du får en minst lika bra webshop som skickatårta.se :)

    #157846
    Bjorn
    Deltagare

    Det är inte frontenden du ska titta på utan backend där du hanterar hela shoppen. Alla system kan lista produkter och har en varukorg :)

    #158004
    pralbin
    Deltagare

    Jag har en duktig gammal kollega som kan hjälpa dig för en tiondel av din budget (skicka mig ett PM om du vill ha hans kontaktuppgifter).

    Det är 2013 nu, inte f*n ska du betala 100k för en E-butik :) Galenskap!

    #158185
    nordicwebteam
    Deltagare

    @pralbin 58599 wrote:

    Jag har en duktig gammal kollega som kan hjälpa dig för en tiondel av din budget (skicka mig ett PM om du vill ha hans kontaktuppgifter).

    Det är 2013 nu, inte f*n ska du betala 100k för en E-butik :) Galenskap!

    Det är förmodligen inte ”bara” en webshop som ska göras. Det finns mycket funktionalitet i back-end kopplat till hur beställningarna till de 400 bagerier som finns exempelvis. Hur mycket specialanpassningar tror du att din gamla kollega hinner med för 10 tkr? Då ska även utbildning och support vara med etc etc
    Men håller med om att det inte kostar 100000 om du bara ska ha en standardshop med kortbetalning och faktura. :)

    Vi vet att det inte är så lätt för kunder att beställa IT och utveckling

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.