hej

Startsida Forum E-handelsforumet Logistik Zebra GK420D med dispenser eller ej?

Visar 4 inlägg - 11 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #158381
    Edman
    Deltagare

    Tack för tipsen! Vi beställde dock en Zebra tillsammans med en rejäl laddning 102*76mm etiketter från Applog och fick hem allt idag. Har bara hunnit sätta upp printern och se så att den fungerar men räknar med att den kommer tjänstgöra hårt de närmsta åren.

    #158392
    ruthblad
    Deltagare

    När jag kollade memnon liveprint och vilken printer de rekommenderade så upptäckte jag att det är exakt samma printer som Avery Dennison 9416 . Det enda som skiljer den är färgen på plasten.
    TSC säljer den rekommenderade skrivaren för 3100:- + moms och ni får alltså samma skrivare med en annan logotype på för 510:- inklusive moms och frakt från Ebay:

    Paxar Monarch Avery Dennison 9416 Etikettendrucker / Barcode Labelprinter | eBay

    Jag borde tametusan få provision från tyskarna..

    #158425
    Rikard
    Deltagare

    @Edman 59031 wrote:

    Tack för tipsen! Vi beställde dock en Zebra tillsammans med en rejäl laddning 102*76mm etiketter från Applog och fick hem allt idag. Har bara hunnit sätta upp printern och se så att den fungerar men räknar med att den kommer tjänstgöra hårt de närmsta åren.

    Av ren nyfikenhet, Applog skriver att de debiterar frakt 99 kr + moms per kolli. Hur många kolli får man betala för om man beställer skrivare + fraktetiketter?

    #158567
    Edman
    Deltagare

    @Rikard 59082 wrote:

    Av ren nyfikenhet, Applog skriver att de debiterar frakt 99 kr + moms per kolli. Hur många kolli får man betala för om man beställer skrivare + fraktetiketter?

    Jag tror faktiskt inte att vi blev debiterade någon frakt alls.

Visar 4 inlägg - 11 till 14 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.