Forumsvar skapade

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #174582
    Leslie
    Deltagare

    Varför vill man ha kund recension?
    Kunderna kan se att du är ärlig och öppen.
    Kunderna kan se att du är intresserad att lösa deras problem.
    Att ha en dialog om en dålig erfarenhet framför alla är bra, bygger trovärdighet, lånsiktighet och TRUST, leder till rekommendationer till andra. Bättra att prata öppet en att låt det hamna på andra tråkiga sajt som inte har koll på problemet. Kolla på resebranschen och bil branschen många börja använder samma typ av produkter. Brand Building, Brand protection.
    Läs mer på Reevoo

    MVH Leslie

    #174565
    Leslie
    Deltagare

    E-handel har växt enormt sista året och för små företag det handla om enkelhet.
    Som dem flesta har sagt ingen leverantör har detta lösning med frakt dem finns som add ons via leverantör (Fedex, Posten, UPS) Samma sak för betal lösning.

    Du ska minst sagt har en lösning för desktop och mobilt som är synkroniserat, det betyder, dem produkter du lägger till i desktop synkroniseras med din mobil hemsidor.

    Tänk inte på plaftform, tänk mera på funktionalitet och hur mycket kosta det per månad att driva.

    Alltid fråga efter flera leverantörs referens innan du bestämmer dig för den leverantör.

    Du ska alltid har fast pris, fråga och se till du får det på svart och vit.

    MVH Leslie

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)