Forumsvar skapade

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #113897
    Mike
    Deltagare

    Självklart har jag även testat telefonsupporten som finns under kontorstid.
    När det gäller allvarliga akutproblem, t ex. att utgående mailserver ej fungerar så finns det ingen kompetent person som svarar, väldigt drygt förklarar dom att det ”finns absolut inget fel här hos oss, du får felsöka hos din mailleverantör” kan tillägga att det är space2u som har underbar (och kunnig) support och svarar i stort sett dygnet runt både på telefon och mail, där har ICommerce mycket att lära…

    Tillägger att Space2u kostnadsfritt sökte igenom mailkod som jag bifogade till dom och löste var någonstans felet låg hos ICommerce, när jag konfronterade ICommerce med felet så fick man ingen ursäkt eller vettig förklaring alls, mycket dåligt. (tog över ett dygn att få igång mailserven)
    Förlorar mycket pengar varje gång det sker då all adwords stängs av av oss efter vi upptäcker dessa fel.:(

    EDIT2: i söndags kväll så lade deras mailserver ner igen, dom fick denna gång igång serven på middagstid på Måndagen.
    Ska man verkligen behöva vara nervös över att kunderna när som helst inte ska få orderbekräftelse utskickad efter genomförd order, tycker det är riktigt illa, men ingen respons alls ifrån ICommerce.

    //Mike

    #113095
    Mike
    Deltagare

    Vill tillägga att jag nu efter över 15 timmar fortfarande ej har fått svar ifrån ICommerce, vilken support va?

    En sak att vara sen med svar på enkla frågor men när system havererar så ska det fixas fort.

    //Mike

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)