Forumsvar skapade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #141167
    stefan@3bits.se
    Deltagare

    @PLandgren 39850 wrote:

    Utvärderar desk.com just nu och blev ganska imponerad över hur lätt det var att komma igång. Gränssnittet kändes proffsigt och det var positivt att kunna ha en användare utan kostnad.

    Frågan är om man kan tänka sig att ha sina mallar på engelska eller inte. Som jag uppfattar det så tar de betalt $19 per månad om man vill lägga upp sin egen mall. Kan det verkligen vara enda sättet att översätta språket på? I så fall vet jag inte om det är så prisvärt alternativ längre…

    Hur fungerar det i Zendesk?

    I Zendesk kan man välja vilket språk man vill ha så finns alla mallar översatta i systemet. Det är också möjlig att anpassa alla mallar för mail som man vill.

    #140988
    stefan@3bits.se
    Deltagare

    @skinza.se 39779 wrote:

    Hur är det med den svenska översättningen? :)

    Jag har inte hört att det är några problem med detta nu för tiden. Vi kör för visso på engelska, men vår kund som har detta kör på olika språk. Vill man har flera språk i samma system krävs Plus eller Enterprise.

    #140981
    stefan@3bits.se
    Deltagare

    Vi använder själva Zendesk för vår support och vi har en större kund som också använder detta system. Det fungerar strålande och håller vad det lovar. Jag tror du har rätt i att du måste upp i den största lösningen för att kunna branda detta per varumärke. Du kan även fixa till så att ni kan ta emot ärenden med mailadresser i ER domän, samma sak gäller för webbåtkomsten för kunderna som skickar in ärenden. Tänk på att du bara behöver betala för de som ska vara agenter i systemet och kunna hantera inkommande ärenden.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)