Startsida Forum Övrigt Off-topic En ehandlares semesterdröm

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #97433
    Lastbryggan
    Deltagare

    Som liten företagare med få anställda (läs 1) förutom min fru och jag så är man förpassad att inte ha semester på sommaren då hela personalstyrkan ger sig ut och gör landet osäkert.

    Detta gör mig absolut ingenting, snarare tvärtom tycker jag att det är underbart att få åka iväg när det är som jävligast i Sverige och vi brukar alltid vara borta över jul & nyår. Av olika anledningar blev vinterns semester inställd men vad gör väl det när man nu får plocka fram resväskorna igen.

    I morgon eftermiddag lyfter vi mot Köpenhamn för vidare transport på torsdag morgon. Så på fredag lunch är tanken att jag skall gå barfota runt den lilla ön på bilden. Enligt rykte skall det ta ca 15 minuter att gå runt hela ön. Snacka om att varva ner…

    Vi har en härlig villa på pålar i vattnet och då vi har trådlöst internet på rummet kan jag tänka mig att jag postar en ny egentagen bild i tråden när jag sitter och läser på ehandel.se med en kall bärs i handen och tittar ner i det turkosa vattnet.

    När vi i början av mars lämnar denna paradisö så blir det för några dagars storstadspuls och ryktet säger att det finns finfina fynd att göra i det landet om man gillar elektronik, och vem gör inte det…?

    Efter storstadspulsen kommer en stålfågel att förflytta oss i nordöstlig rikting för en dryg vecka med kultur och mycket att titta på.

    Efter kulturshocken drar vi väster ut för lite storstadspuls igen för att efter det åka söderut och avsluta resan med sol, bad och party i en dryg månad.

    Semester för mig betyder också begränsningar i surfandet och det innebär att jag inte kommer vara speciellt aktiv i forumet under en tid framåt. Däremot skall jag försöka uppdatera tråden med ett foto från varje land så att ni vet att jag lever och frodas.

    Hasta la vista kära ehandelskollegor.

    #137042
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    He he ha det riktigt gott:).

    Jag är inte alls avis:rolleyes:

    #137049
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    ha det gott

    #137052
    Richie72
    Deltagare

    You are living the dream.
    Hoppas ni får det bra.

    #137057
    fotofyndet
    Deltagare

    Du är en förebild på många sätt Mats. Jag är nästan mest avundsjuk på den kvalitetstid du och frugan får tillsammans, vi är glada om vi får ett par timmar…

    Ha det gott!

    #137063
    Tomas
    Deltagare

    Var är moderatorn när man behöver dem, lås eller radera tråden genast:D Skämt åsido om ett par år är vi förhoppningsvis några fler som kan följa ditt exempel.
    Bon voyage!

    #137071
    Majsan
    Deltagare

    Ha det riktigt gott på resan nu Mats och ta väl hand om er. Det kan du och frugan behöva efter hösten och vintern :)

    Hoppas att vi syns snart

    #137078
    Per Nilsson
    Deltagare

    Najs!

    Ha en skön semester!

    //Per

    #137079
    Crilles
    Deltagare

    Ja ha det riktigt gott Mats! Å gör nu inget, vi andra inte skulle ha gjort :rolleyes::D

    #137085
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    He he he skrattar så jag gråter:):)

    @Tomas 35493 wrote:

    Var är moderatorn när man behöver dem, lås eller radera tråden genast:D

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.